Top 10 Most Popular Bedroom Designs

A faceting effect livens up and interrupts the cubism that sets the morphology of the West system apart from the cliches of modern design. Characterised by its suitability for use in a wide range of different...

Üks meie ägedatest brändidest on Calligaris, kes disainib ja toodab Itaalias imelist disainmööblit. Siin on väike kokkuvõte selle väärika brändi ajaloost.

1923 – CALLIGARISE SÜND

Calligaris asutati linnas nimega #Manzano, Itaalias, aastal 1923 ja sai aluguse Antonio Calligarise loodud väikesest töötoast. Seal valmistas ta #MAROCCA tooli, millel on puitkarkass ja vitstest punutud iste – tüüpiline tool selle piirkonna jaoks. See ala sai hiljem tuntuks kui „toolide rajoon”.
Puidust tooliosade saagimine, viimistlemine ja monteerimine usaldati peamiselt meestele, samas kui toolipõhjade punumise tegid naised, kes läksid klientide kodudesse ja umbes kahe tunniga olid nad võimelised valmis punuma ühe tooli istumisosa.

1920-1960: ESIMESED TOOTED

Calligarise töökoda jätkas toolide tootmiset, tuues puidu ümbritsevatest mägedest ja õlevitsad #Friulani laguunist. Töökoja praktikantidele usaldati õlgede värvimine, mida tehti looduslike pigmentidega. Masinad oli vähe, enamik töödest tehti ikka veel käsitsi.
1950. aastatel päris Romeo oma isa äri ja suutis seda edasi arendada ka tänu sõjajärgsele majanduliku õitsengu perioodile.

1960-1980: CALLIGARISEST SAAB TÖÖSTUS

60ndatel aastatel langeb majandusbuum kokku Calligarise perefirma moderniseerimisega: äri anti edasi kolmandale Calligarise põlvkonnale, Alessandrole ja Walterile. Mehed uskusid automaatse kudumismasina edusse – kasutades õlega sarnaseid sünteetilisi kiude suudeti ühe tooli põhi kududa valmis 1-minuti ja 20-sekundiga.
Järgnevatel aastatel kasvas tootmisvõimsus jätkuvalt ja ettevõte muutus järk-järgult hästi struktureeritud tööstusettevõtteks. Samuti alustati teiste turgude vallutamist.
Esimese kataloogi loomine oli väliskaubanduse algus. Sellest hetkest alates hakkas Calligaris oma tooteid lõpptarbijale tarnima nii Itaalias kui ka Euroopas asuvate edasimüüjate kaudu.

1980-2000: FIRMA ARENEB BRANDIKS

Aastal 1986 võtab Alessandro Calligaris, perekonna kolmas põlvkond, üle ettevõtte presidendi ameti. Selle tulemusena laiendab Calligaris oma tootevalikut ja kollektsioonidesse jõuavad lisaks toolidele ka lauad, kapid-riiulid, voodid, diivanid ning sisustus- ja dekoratiivsed tarvikud.
Sellega seoses ei ole puit enam ainus materjal, mille abil Calligaris innovatsiooni loob ja kasutusele võetakse ka metall, plast, nahk ja klaas.

2000-2012: CALLIGARIS 2.0

Viimane kümnend on Calligarise jaoks otsustava tähtsusega tõelise rahvusvahelise ettevõtte loomisel. 2007. aastal kuulub Calligaris Groupist 40% erakapitali fondile L Capital, mida rahastab luksuslik hiiglane LVMH. See toob kaasa uue brändiistrateegia ning kommunikatsioonisuunad.
2008. aastal avab Calligaris oma esimese lipulaeva kaupluse Milanos, millele järgneb Pariisi pood 2012. aastal.

2014 CALLIGARIS ON TAAS 100% ITAALLANE

Calligarise perekonna esindusettevõte kiidab heaks 40% osaluse tagasiostu, mis müüdi 2007. aastal LVMH kontserni erakapitali fondile L Capital. Selle tulemusena muutub ettevõte veelgi enam itaallaslikumaks hetkel, mil mitmed moe-, disaini- ja luksusbrändid ostetakse välisinvestorite poolt ära. See on Calligarise jaoks taassünd koos uue laienemisplaaniga. Oleme tagasi kooskõlas ettevõtte ajalooga, mis on alates selle loomisest 1923. aastal uskunud tulevikku ja Itaaliasse.

2018 – 95. AASTAPÄEV

Praegu on 100 riigis üle 620 müügipunkti ja 3 lipulaeva tiitliga poodi, kus Calligaris tähistas oma 95. aastapäeva tõeliselt stiilselt. 2018. aastal oli ka palju uudiseid uute projektidega, mida esitleti aasta jooksul jooksvalt.

Vaata lisaks

Blogi

Viva Magenta x Scavolini

Nagu kõigile teada, Pantone 2023 värvitoon on Viva Magenta – julge ja optimistlik toon, mis kuulub punaste perekonda ja on inspireeritud košenilliekstraktist olles üks väärtuslikumaid

Blogi

Sisustustrendid 2023

Uued sisustustrendid keskenduvad naturaalsetele materjalidele, loodusest inspireeritud värvikombodele ja harmoonilistele detailidele, et luua rahulikud ja mugavad ruumid.  Köögid ei ole enam lihtsalt toiduvalmistamiseks, vaid kohaks,